måndag 21 juni 2010

TJENIS!
ska snart gå och lägga mig tror jag, fast är inge trött. Mår typ as illa har ont i huvudet och tänker på en massa saker. aja imorgon är de sommar skola...(fattar inte varför jag går där, lär mig ingenting) sen blir de stan med klarsson, måste köpa klänning till konfan som börja på söndag. sen bikini och en massa saker. Ska nog träffa Lydia också och snacka lite med henne, hon kan nog få mig att må lite bättre eller kanske sämre... <3
Idag har jag väl inte gjort så mycket, gick i skolan gick hem skulle egentligen hitta på något med klarsson men hon vaknade vid typ tre så de blev inget, mormor och morfar och mormors syster och hennes familj från England kom hem till oss. sen stack dom, va lite barnvakt ett tag också.
ska bli as skönt att åka på söndag, då blir jag bort i två veckor. skönt att slippa stan ett tag!
På onsdag ska jag & klarsson jobba lite, tjäna lite pengar m m m !
Men nu vet jag inte vad jag ska skriva längre, vet inte när jag skriver igen heller.
GODNATT!


nu går allt åt helvete igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar